Wednesday, April 24, 2013

http://swimming-synergy.blogspot.com/2013/04/inotul-nostru-trebuie-sa-inceapa-un-nou.htmlhttp://swimming-synergy.blogspot.com/2013/04/inotul-nostru-trebuie-sa-inceapa-un-nou.html

























In deceniul trecut, am tot adunat material pentru a scrie o 'carte' despre inot.., poate ca am facut asta timp de zeci de ani sau chiar de-o viata...; infine, cand am terminat-o si am inceput sa caut s-o public mi-am dat seama ca nu am banii necesari si asa ca am cautat un sponsor ...; iarasi infine, cand am ajuns la convingerea ferma ca 'nu voi gasi in veci un sponsor' si am luat hotararea sa nu mai ma interesez de carte [mi-am jurat, am facut si cruce..] in seara aceia, cand am terminat lectia la bazin si 'depusesem' juramantul solemn ...., plecand, la 50m in fata masinii se profila 2 umbre, era intuneric, noaptea si frig; asa am recunsocut pe o eleva si pe mama sa... am oprit si le-am invitat la masina," macar pana la prima statie de autobuz " etc.
Si, intr-o doara, m-am trezit ca le povesteam 'deznodamantul' cu cautarea de bani pt a publica cartea..., cand mama fetei imi spune: "dom' prof. sotul meu ar putea sa va dea banii de care aveti nevoie...";asta o fost 'paiul de care se agata orice om in stare de inec'.... si asa am reusit sa public cartea + am facut si economie; produsul a costat 5000 de euro iar 'el-sponsorul divin' imi daduse 10.000....
Acum voi posta pe blog si apoi pe FB cat pot din ceea ce se numeste 'Despre...inot cu Mircea Olaru' [ evident cele 1000 de exemplare le-am tot dat cadou, unul singur, primul, am vrut sa-l vand, la cineva din Constanta, si mi-a fost asa de rusine ca am cerut banii / era carte sponsorizata... dar D-zeu m-o ajutat iarasi., constanteanu meu nu mi-a trimis banii ceruti - 5 lei [ era si aiurea, sa trimiti prin PTT 5 lei..., hihuhoha][ lucrarea constat dintr-o broshura anvelopata care contine in interior un CD cu 'cartea' propriu-zisa si cele 4 postere cu tehnica procedeelor de concurs]

No comments:

Post a Comment